Wynajem

Jak mogę zarezerwować samochód w TheCars?

Na ten moment rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailowo pod adresem [email protected].

Czy mogę zmienić daty mojej rezerwacji?

Tak, zmiany są możliwe. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować Twoją rezerwację do nowych dat.

Jakie dokumenty są potrzebne do wynajmu samochodu?

Potrzebujesz ważnego dowodu osobistego lub paszportu oraz prawo jazdy. Upewnij się, że oba dokumenty są aktualne.

Czy mogę odwołać swoją rezerwację i czy są z tym związane jakieś opłaty?

Możesz odwołać rezerwację. Jeśli zrobisz to na minimum 24 godziny przed planowanym wynajmem, nie naliczymy opłat.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi / debetowymi, przelewy bankowe, oraz płatności gotówką.

Czy potrzebuję karty kredytowej do zarezerwowania samochodu?

Do zarezerwowania samochodu nie potrzebujesz karty kredytowej.

Koszta

Czym są ukryte koszty, o których wspominacie?

Nie ma ukrytych kosztów. Wszystkie opłaty są jasno przedstawione przed podpisaniem umowy.

Jaka jest polityka dotycząca paliwa?

Samochód wynajmujesz z pełnym bakiem paliwa. Prosimy o zwrot również z pełnym bakiem.

Jakie są stawki za dodatkowe kilometry?

Stawki za dodatkowe kilometry zależą od modelu samochodu. Szczegółowe informacje znajdziesz w umowie i na stronie każdego modelu z naszej floty.

Czy mogę wynająć samochód na dłużej i czy to wpłynie na cenę?

Tak, dłuższy wynajem zazwyczaj oznacza niższą stawkę za dobę. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie każdego modelu z naszej floty. W przypadku najmu długoterminowego, skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.

Jak obliczane są koszty wynajmu?

Koszty wynajmu są obliczane na podstawie modelu samochodu i długości najmu. Wszystkie koszty są przedstawione w umowie.

Stan techniczny i wyposażenie aut

Jak często serwisujecie swoje samochody?

Serwisujemy nasze samochody regularnie, zgodnie z zaleceniami producenta. W sumie to nawet częściej.

Czy mogę wybrać specyficzny model samochodu?

Tak, możesz wybrać konkretny model podczas rezerwacji, jeśli jest dostępny w wybranym terminie.

Co robić w przypadku awarii samochodu?

W przypadku awarii skontaktuj się z naszym całodobowym assistance pod numerem 508 523 912.

Czy samochody są wyposażone w GPS/nawigację?

Tak, większość naszych samochodów ma wbudowaną nawigację GPS.

Czy mogę dodać dodatkowe wyposażenie, takie jak fotelik dziecięcy?

Tak, oferujemy dodatkowe wyposażenie, takie jak foteliki dziecięce. Skontaktuj się z nami, aby dodać je do rezerwacji.

Zwroty i kaucje

W jakich godzinach można oddać wynajęty samochód?

Samochód można zwrócić w naszym biurze w godzinach pracy. W przypadku zwrotu poza godzinami pracy prosimy o wcześniejszy kontakt.

Kiedy i jak otrzymam zwrot kaucji?

Zwrot kaucji następuje od razu po sprawdzeniu stanu pojazdu.

Co się stanie, jeśli uszkodzę samochód?

W przypadku uszkodzenia samochodu kaucja może zostać pomniejszona o koszty naprawy zgodnie z umową.

Czy mogę zwrócić samochód wcześniej i czy dostanę zwrot za niewykorzystany czas?

Tak, możesz zwrócić samochód wcześniej, ale zwrot kosztów za niewykorzystany czas jest zależny od warunków umowy.

Czy istnieją opłaty za spóźnienie ze zwrotem samochodu?

Tak, za spóźnienie mogą być naliczone dodatkowe opłaty. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.

Specjalne wymagania i inne pytania

Czy oferujecie usługi dostawy samochodu?

Tak, oferujemy dostawę samochodu na lotnisko Chopina oraz na adresy do 100 km od naszej siedziby.

Czy mogę wynająć samochód do jazdy poza granicami kraju?

Tak, ale wymaga to wcześniejszego uzgodnienia. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Jakie są wymagania wiekowe dla kierowców?

Minimalny wiek kierowcy to 20 lat. Dla niektórych modeli mogą obowiązywać inne wymagania wiekowe.

Czy oferujecie zniżki dla stałych klientów?

Tak, oferujemy specjalne zniżki dla naszych stałych klientów. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Jak mogę zgłosić znalezione w samochodzie przedmioty?

Skontaktuj się z naszym biurem, aby zgłosić znalezione przedmioty. Postaramy się jak najszybciej je zwrócić.

Czy oferujecie ubezpieczenie samochodu?

Tak, wszystkie nasze samochody są ubezpieczone, w tym pełne autocasco i assistance 24/7.
osiągiadrenalina